۱۳۹۹-۰۱-۰۴

استراتژی و بازاریابی دیجیتال در لایو اینستاگرامی عادل طالبی و ناصر غانم زاده



در این لایو اینستاگرامی که افتخار حضور جناب آقای محمدرضا شعبانعلی را هم در آن داشتیم، درباره این موضوعات صحبت کردیم. هشت دقیقه اول، گپ و گفت خودمانی و معرفی بود و از 07:50 صحبت‌ها و سوالات جدی شروع شد. درباره موضوعات مختلف صحبت کردیم. آقای غانم‌زاده سوالات کاربران را پرسیدند و من هم در حد توان پاسخ دادم:

• تغییر پارادایم‌های ذهنی
• استاد محمدرضا شعبانعلی و فایل صوتی منتشر شده
• پس از کرونا چه خواهد شد و کرونا چه تاثیری بر کارها خواهد داشت؟ 
• دورکاری و ماجرای آن در ایران
• نگرانی از وضعیت کسب و کارها با توجه به بی‌تدبیری‌ها و تورم وحشیانه
• حداقل حقوق و تاثیر آن بر ورشکستگی شرکت‌ها در سال 99
• سال پرچالش 99 و احتمالات
• برای زنده‌ماندن در سال 99 چه کار باید بکنیم؟
• استارتاپ‌ها و رویکردهای لازم در سال 99
• استراتژی کوچک ماندن، کوچک‌سازی و تاثیر آن بر احتمال عبور از سال 99
• علی بابا، دیجی‌کالا و تعدیل نیرو 
• صندوق وجوه اداره شده در معاونت علمی و وام‌هایش
• آخر و عاقبت رشد در سال 98
• توصیه‌ها، تجویزها و مدیریت اقتضایی در شرایط حاضر
• بریز و بپاش‌های وحشتناک در حوزه استارتاپ‌ها
• صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطر پذیر و خیانتی که اتفاق افتاد
• مهاجرت نیروهای نخبه و خیانت VC ها و استارتاپ‌ها
• پرهیز از استخدام‌های بیهوده
• جراحی در استارت آپ ها
• بازاریابی و ماجرای آن برای کسب و کارها و استارتاپ‌ها
• ترندهای آینده بازاریابی چه خواهد بود؟
بازاریابی دیجیتال و ترندهای آن
• انواع مشتری و تاثیر آن بر انتخاب کانال‌هایی بازاریابی
• قوی‌ترها زنده نمی‌مانند، آنهایی که توانایی تطابق بیشتری دارند، شانس بیشتری برای زنده ماندن دارند. 
• روی جذب سرمایه در 99 اصلا حساب نکنید! روی خودتان حساب کنید. 
• چه کتاب‌هایی در حوزه بازاریابی بخوانیم؟
• میزان هزینه‌های ثابت و متغییر در کسب و کارها و سرمایه‌گذاری درست. 
• مهستی و ارتباط آن با سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپ‌ها
• آیا چاپ کتاب درآمد دارد؟ 
• اهمیت شناخت Customer و Consumer در بازاریابی
• چرا محصول خوب و با کیفیت موفق می‌شود؟ 
• کتاب خون نحس و کپی‌رایت و ممیزی ارشاد
• اکستنشن تهرانی (!) و ارتباط آن با بازاریابی و تبلیغ کتاب!
• کسب و کارهای B2B چگونه خود را با شرایط سال 99 تطبیق بدهند؟
• شناسایی Trigger های خرید در B2B ها. 
• چرا باید روی نیازهای جدی B2B روی آنها سرمایه گذاری کرد.
• کسب و کارهای رویداد محور چه کنند؟ 
• جایگاه Data و Data Mining در بازاریابی کجاست؟
بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی را از کجا شروع کنیم؟
• چگونه آنچه را که در کتاب‌ها می خوانیم را عملیاتی و اجرایی کنیم؟
• کتاب‌های نگرشی و کتاب‌های عملیاتی
• کانال کار و کسب kar_kasb در تلگرام و معرفی کتاب‌ها در آن
استراتژی: مارکت‌پلیس بهتر است یا فروشگاه اینترنتی خودمان؟
• و ...


واقعاً درباره این موضوعات در این ویدئو صحبت شده است! باور نمی‌کنید؟ گوش کنید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ممنون می شوم اگر نظر بگذارید. نظرات شما پاسخ داده می شود

سئو و کارفرما: هنر انتخاب نشدن

در تاریخ 15 فروردین 1399 عادل طالبی و امین اسماعیلی درباره سئو و مطالبات درست و نادرست کارفرما به صورت لایو در اینستاگرام با هم گپ و گفتی دا...