۱۳۹۷-۰۵-۲۳

Content Cycle - چرخه محتوا

شرلوک هلمز و «چرخه‌ی محتوا» 


چی شد این ویدئوی «چرخه‌ی محتوا»؟

خیلی از شما این سوال را در تلگرام و اینستاگرام از من پرسیده بودید. 

جواب این است : 
هفته گذشته لینک مشاهده این ویدئو برای اعضای خبرنامه ایمیل شد. طبیعی است اگر عضو خبرنامه ایمیلی من بودید می‌توانستید این ویدئو را هفته قبل ببینید. اگر عضو نیستید می‌توانید همین حالا عضو شوید. خبرهای مهم ایمیل می‌شود، فایل‌های مهم قبل از دیگران برای اعضای خبرنامه ایمیلی ارسال می‌شود:
http://eepurl.com/dgotFD

و اما... افراد پیگیر کانال هم توانسته بودند این ویدئو را ببینید. حتی آنهایی که در خبرنامه عضو نبودند! 

چطور؟ 

من همان شب، یک «سر نخ» داده بودم!. البته نه آن قدر که پیچیده که فقط شرلوک هلمز بتواند کشفش کند. دکتر واتسون هم می توانست!

در همان فایل صوتی که آن شب منتشر کردم (درباره سئو بود) اشاره کردم که دقایقی پیش ویدئو را در یک پلت فرم ویدئویی آپلود کردم و ظرف 3 دقیقه به صورت خودکار سئو شد و اگر در گوگل در بخش ویدئو عبارت «چرخه محتوا» را جستجو کنید در جایگاه 1 نمایش داده می شود!!!

همین است!. 

کافی بود در گوگل (بخش Video) جستجو می‌کردید :  چرخه محتوا

به همین سادگی! و وارد یوتیوب می شدید و ویدئو را می دیدید. 

ارائه‌ی چرخه محتوا را از دست ندهید. همین حالا در یوتیوب ببینید.

مهم : کلید Share زیر ویدئو، دکوری نیست!
 فراموش نکنید، ویدئو را لایک کنید، کامنت بگذارید و البته کلیدهای به اشتراک‌گذاری ویدئو در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم کنار ویدئو هست. روی آنها کلیک کنید! کلید Share «دکور» صفحه نیست. ویدئو را با لینک‌های اشتراک گذاری یوتیوب در فیس بوک و توییتر و لینکدین  و پینترست و بلاگر و ... می توانید Share کنید!


چرخه محتوا:
https://www.youtube.com/watch?v=rh2pezK9EXw

لایک، کامنت و Share فراموش نشود!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ممنون می شوم اگر نظر بگذارید. نظرات شما پاسخ داده می شود

سئو و کارفرما: هنر انتخاب نشدن

در تاریخ 15 فروردین 1399 عادل طالبی و امین اسماعیلی درباره سئو و مطالبات درست و نادرست کارفرما به صورت لایو در اینستاگرام با هم گپ و گفتی دا...